|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Divinity: Original Sin II - ujawniono dodatkowe cele zbiórki pieniedzy
| |
26 sierpnia na Kickstarterze ruszyła zbiórka pieniędzy na Divinity: Original Sin II – kontynuację wydanego w 2014 roku RPG Divinity: Grzech Pierworodny. Twórcy zwrócili się do fanów z prośbą o dofinansowanie projektu, ustalając minimalną kwotę na 500 tysięcy dolarów. Cel udało udało się osiągnąć błyskawicznie i obecnie licznik na stronie akcji pokazuje ponad 920 tysięcy dolarów. W związku z tym deweloperzy ujawnili dodatkowe cele zbiórki. Dwa z nich udało się już osiągnąć, dzięki czemu w finalnej produkcji pojawi się hardkorowy tryb Strategist i możliwość wyboru drzewka umiejętności. Natomiast po zebraniu miliona dolarów dostaniemy Racial Skills, czyli umiejętności związane z poszczególnymi rasami. Oczywiście to nie koniec, pozostałe progi to:
1,2 miliona dolarów – możliwość wcielenia się w nieumarłego;
1,35 miliona dolarów – drugie drzewko umiejętności do wyboru;
1,5 miliona dolarów – pojawi się kraina zmarłych The Hall of Echoes, z możliwością utworzenia w niej swojej bazy wypadowej.
Dodatkowo ujawniono, że wszystkie osoby, które wpłaciły, albo wpłacą przynajmniej 125 dolarów będą mogły pobrać Digital Developer's Diary, zawierające m.in. szkice koncepcyjne, notatki twórców i inne dokumenty z procesu tworzenia produkcji. Natomiast fani z nieco bardziej zasobniejszymi portfelami (wpłacone minimum 200 dolarów) dostaną podpisane szkice koncepcyjne.
Divinity: Original Sin II opierać ma się na podobnych rozwiązaniach, co ciepło przyjęty Grzech Pierworodny. Naturalnie deweloperzy z Larian Studios zamierzają wprowadzić pewne usprawnienia i zmiany. Przede wszystkim całość ma być mroczniejsza i oferować głębszą warstwę fabularną. Pojawi się tryb co-op, kompetytywne zadania (sprzeczne cele dla poszczególnych bohaterów) i nie tylko. Premiera produkcji planowana jest na 2017 rok.
Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2015-08-29 10:58:16
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|